Nov 9, 2008

ونجلیس

ببخشین چن روز دیر آپدیت میکنم رفته بودم کویر.با همه سختیهاش واقعا خوش گذشت بهم و از موسیقی مختص کویر لذت وافر بردم:سکوت
یه کاری رو خیلی حال میکردم و قتی گوش میدادم تو اون فضا که تصمیم گرفتم همونو امروز بزارم براتون تو وبلاگ .کار ساخته یکی از آهنگسازای محبوبم ونجلیسه که دلیل علاقه من بهش بر میگرده به اینکه کلا برای آرامش پیدا کردن موسیقی ساز محور رو بیشتر میپسندم

میدونم تلوزیون جمهوری اسلامی از بس از کارای این بنده خدا رو برنامه های مزخرفش گذاشته با شنیدشون بعضا حال خوشی بهمون دست نمیده ولی بیاییم بدون پیش داوری یه بار دیگه امتحان کنیم همون کارا رو فکر میکنم خوشمون بیاد اگه هم خوشمون نیومد یه سرچ کنیم تو اینترنت بشینیم ریخت تا حدی خشن و جذاب این آدمو نیگا کنیم

پاره ای توضیحات:

-آقای سیامک و دوستاشون که خیلی محبت دارن نسبت به وبلاگ گفتن که با فایل های کم حجم پکیج با فرمت صوتیش مشکل دارن (که البته باید کدک KLITE رو نصب کنن)و میخان پکیج ها رو با فرمت اصلی بزارم از طرف دیگه بعضی از دوستان تو ایران درخواست فایلهای کم حجم کردن پس به این نتیجه رسیدم که فایلی کم حجم تو هر پست به همراه فایل اصلی بزارم و پکیج ها رو در حجم اصلی آپلود کنم پکیج هایی هم که تا به حال منتشر شده رو هم به همین صورت

اگه پیشنهاد مفید دیگه ای باشه حتما بررسی میشه

MEMORIES OF BLUE-VANGELIS

file ba hajme kamtar