Sep 16, 2008

One Man Wrecking Machine


گاستریه گروه شوخ طبع آمریکاییه که تو سبک آلترناتیو راک فعالیت میکنن و شهرتشون رو تا حدودی مدیون اجراهای زنده متفاوتشون هستن.فعالیت این گروه ابتدا به صورت زیرزمینی شروع میشه و دوتا آلبوم منتشر میکنن، بعد از یه مدتی که میبینن کاراشون گل کرده روزمینی میشن و از سال 99 تا حالا کلی کار جدید دادن بیرون.

ما نفهمیدیم این گروههای زیرزمینی بالاخره چرا میرن تو زیرزمین؟ به خاطره محدودیتهایی که واسشون وجود داره؟ یا کلن میخوان طرفدارهای محدود داشته باشن و کار مستقل و غیر بازاری بکنن؟ یا اصلن معنی زیرزمینی یه چیز دیگس .یادمه تو شرح حال یه گروه راک زیر زمینی می خوندم که، کاراشون رو به تعداد محدود تکثیر میکردن و برای افراد خاصی هم میفرستادن! حالا هر مفهومی که داره این موسیقی زیرزمینی ،این گروه گاستر ما دیدن که بی مایه فطیره.انصافا هم ،هم کاراشون خوبه هم فروش کاراشون


خوب روده درازی نکنم و بپردازم به کار این پست که از آلبوم آخریشون

به نام ملاقات در خورشید(ganging up on the sun) انتخاب شده و تو فیلم Disturbia که بازسازی فیلم Rear Window آلفرد هیچکاک هم هست،ازش استفاده شده.ویدئو کلیپی هم که روش ساخته شده یه عروسکهای گوگولیه خوشگلی داره که ساخت این کمپانیه توصیه میکنم برید ببینید هم کلیپ رو هم سایت این کمپانیه رو.