Oct 12, 2008

داروگ


تو این پست هم یه کار از نشر هرمس میخوام بذارم امیدوارم این نشر هرمس یدفعه نیان یخه مارو بگیرن که وا کپی رایتا و الخ ... خودم هم حواسم هست به این موضوع و کارها رو به صورت تک آهنگ و نه کل آلبوم میذارم اینجا ولی یه خورده گیر کپی رایتی تو این روش هست با این حال گمان می کنم منافعش بیشتر از مضارش باشهخوب سهیل نفیسی زیاد نیاز به معرفی نداره چون این چند وقته بابت کنسرتی که برگزار کرد حسابی راجع بهش سرو صدا شد ولی اینو بگم که شروع وارد شدنش به صنعت موسیقی توسط همین نشر هرمس و آلبوم ریرا بوده.من خودم به خاطر استفاده از شعر نوی شاعران بنامی مثل نیما و سبک منحصر به فردی که این آقای نفیسی دارن همه اون آلبوم رو دوست دارم ولی یکار رو که با شعری فوق العاده از نیما اجرا شده انتخاب کردم امیدوارم خوشتون بیاد و برید بخرید آلبومشو که محشره.سوتفاهم هم نشه من نمیخوام اینجا کار تبلیغاتی تجاری کنم و با نشر هرمس هم رابطه ای ندارم چون حس میکنم هرمسی ها دغدغه حفظ و نشر صدای متفاوت موسیقی ایرانی رو دارن از کارهایی که به نظرم جالب میاد اینجا معرفی میکنم

خشک آمد کشتگاه در جوار کشت همسایه
گر چه می گویند می گریند روی ساحل نزدیکسوگواران در میان سوگواران
قاصد روزان ابری، داروگ! کی می رسد باران؟
بر بساطی که بساطی نیست
در درون کومه ی تاریک من که ذره ای با آن نشاطی نیست
و جدار دنده های نی به دیوار اطاقم دارد از خشکیش می ترکدـــ چون دل یاران که در هجران یاران ـــ
قاصد روزان ابری، داروگ! کی می رسد باران؟

نکته:داروگ به قورباغه ای گفته می شود که در زیر باران شروع به خواندن می کند