Oct 28, 2008

stash

من این کارهایی رو که اینجا میزارم با این دید که یه شروعی باشه برای متفاوت گوش دادن و یا در یه مرتبه بالاتر بتونه تنفر ما رو از بعضی موسیقی ها از بین ببره مثلا از معرفی آثار سنتی منظورم همین تنفر زدائیه که خیلی تو اطرافیام زیاد میدیدم. به نظرم هر نوع موسیقی قابلیت های خودشو داره واسه گوش کردن و فبول هم دارم که بعضی از گونه های سطح پایین موسیقایی رو بعضیها نمی تونن تحمل کنن مثلا من اصلا نمی تونم رپ گوش کنم ولی با این حال اگر پیشنهادی از این سبک بهم میشد سعی میکردم بفهمم زیبایی شناسیشو ولی نفهمیدم و نمی فهمم احتمالا.با این حال دوس دارم این نوع تجربه هامو شریک بشم با بقیه و قصدم هم از پابلیش پست قبلی همین موضوع بود با ا ین که علاقه چندانی به سبک کانتری ندارم

بگذریم از این مقدمه و برسیم به کار خودمون چند پست قبلی یه کار اسکا جز گذاشتم که به نوبه خودش یه کار تلفیقی بود از موسیقی جز و اسکا حالا میخوام یه کار که شبه تلفیقی از موسیقی راک با جزه بزارم.گروه آمریکایی فیش که به خاطر بداهه نوازیهاشون شهرت دارن در سال 1983 تو دانشگاه ورمونت پایه گذاری شد و بعد از 20 سال همکاری اعضا، سال 2004 از هم پاچید!ولی مثل اینکه دوباره دارن جمع میشن دور هم.تو سبکهای متنوعی هم کار کردن مثل جز بلوز راک و فانک و.. اکثر کاراشون هم زیباس و توصیه دانلود همه کارهاشون به نظرم معقوله

کار منتخب امروز یه تکنوازی گیتار بسیار زیباس-البته به سلیقه من-از تری آناستازیو امیدوارم لذت ببرید و حسن ختامی باشه برای ماه اکتبر

پیشنهاد نیوش حال میده لم بدی رو مبل دوتا آدامس بادکنکی گنده هم بندازی کنج لپت هی بجویی و هی بجویی وهی بجویی و آهنگ گوش کنی