Oct 21, 2008

The Thrill is Gone


چند روز پیشا رانندگی رو گذاشتیم کنارو با ماشین یکی از دوستان داشتیم میرفتیم صفا،یه آهنگ به غایت جالب گذاشت واسه من .یه ترانه خالتور بود با شعری بی نظیر که تو زندگیم نمونشو کم شنیده بودم با این ابیات نمونه

دندون دندونم کن
با دندون دون دونم کن


همه خندمون گرفته بود نمیدونم چه طوری میشه یه همچین چیزایی رو گوش کرد البته یه مواقعی غیر از این نوع موزیک نمیشه استفاده کرد ولی اینکه ترانه دم دستیت باشه و همیشه گوش بدی واقعا من نمیدونم چه جوری بالاخره یه تکنیکی میخواد شاید که ما بلد نیستیم
بگذریم از این حاشیه نا مربوط و برسیم به کارمون.چند پستیه که کار بلوز نذاشتم اینجا ممکنه بلوز خونتون کم بشه پس ارادم بر این شد که یه کار از بی بی کینگ ،خواننده،نوازنده و آهنگساز بلوز انتخاب کنم.این انسان موزیسین محبوبیت قابل توجهی میون خواص و عوام بلوز دوست داره و میشه گفت از بزرگان بلوز معاصر به حساب میادهفت هشت تا آلبومی هم که بیرون داده همشون در حد بالایی از کیفیت قرار داره دوست دارم گوش کنید و لذت ببرید

پیشنهاد نیوش:من دوست دارم این سبک بلوز رو گوش کنم و قدم بزنم مخصوصا تو طبیعت و به تکنوازهای گیتار هنرمندانش بیشتر دقت کنم